Професионално управление на недвижими имоти
Услуга, която Ви дава свободата да вземете максимума от своя имот с минимум усилия!
Тази услуга е подходяща за Вас, ако:
Отдаването на недвижим имот под наем е свързано с проследяване на комуналните плащания и експлоатацията, поддръжка на имота, наложителни ремонтни дейности, осъществяване на огледи и комуникация с потенциални наематели и множество брокери- дейности, които Ви отнемат прекалено много време и затрудняват обичайния Ви график.
Вероятно основните причини за това са:
- Нямате достатъчно време да се занимавате с поддръжката на имота и осъществяване на контрол върху стопанисването от страна на наемателите;
- Притеснявате се на какви наематели ще попаднате- дали ще стопанисват имота грижливо, дали няма да създават проблеми на съседите, дали ще си плащат редовно наема и сметките;
- Смятате, че е по-добре имота да стои празен, отколкото да се амортизира, а Вие да влагате време и нерви в процеса по отдаването му под наем- комуникация с наематели, безбройни огледи, постоянни позвънявания от брокери, ремонти, неплатени сметки и т.н.;
- Живеете в чужбина или в друг град и няма на кого да делегирате правата и отговорностите по процеса на отдаването под наем;
- Имотът е амортизиран или недовършен и според Вас ще е много скъпо и трудно да се ремонтира, за да се отдаде под наем;
Решението на всички тези въпроси, проблеми и дилеми е услугата „Управление на недвижим имот“!
- Без комисионни при отдаване на имота под наем!
- Без разправии с наематели!
- Без неплатени сметки и наеми!
- Без чистене и освежителни ремонти!
- Без досадни телефонни разговори с непознати брокери!
Всеки недвижим имот е ценен актив, не позволявайте той да се превръща в пасив, възползвайте се от възможността да спечелите с минимални усилия- нека имотът Ви да работи за Вас, грижата това да стане възможно е работата, от която разбираме, а именно есенцията на услугата „управление на недвижим имот“.
„Не иска храна и вода“ е твърдение, което сме чували не веднъж, но всъщност не е точно така- разходите към дружествата доставчици на комунални услуги, етажната собственост, държавния бюджет и за неотложни ремонти остават дължими независимо дали използвате имота или не.
За нас движеща сила и основен принцип в работата винаги е било спокойствието на нашите клиенти, с подписването на договор за управление на недвижим имот, ние го приемаме за част от нашето семейство и се грижим за него като за свой- това е и причината без притеснение да поемем писмен ангажимент за изпълнение на над 20 дейности, свързани с услугата. Доверявайки се на нашия дългогодишен опит и професионална компетенция, Вие спестявате нерви и време, което да посветите на семейството си, да прекарате в компанията на приятели, да се забавлявате с любимото си хоби или да инвестирате в работата си, а ние ще се погрижим да спечелите от своя имот най-доброто, което той може да изработи за Вас при едни от най-изгодните условия на българския пазар.
- Комуникация с наемателите
- Координация и осъществяване на всички логистични и организационни дейности по управлението на имота
- Ежемесечен контрол на плащанията на комунални услуги и задълженията към етажната собственост
- Представляване на собственика пред снабдителните дружества при казуси с комунални услуги- откриване и управление на партиди, неточности по сметки, жалби, молби и др.
- Комуникация с домоуправители и касиери
- Ежемесечен контрол на състоянието на имота и стопанисването от страна на наемателите
- Контрол и организация на неотложни ремонтни дейности и стандартна поддръжка
- Отстраняване на щети, причинени от наематели
- Цялостно професионално почистване на имота след всеки наемател
- Корекция на наемната цена спрямо актуалната пазарна обстановка
- Застраховане на имота
- Професионално заснемане на недвижимия имот
- Реклама, извършване на огледи, посредничество при преговори с потенциални нови наематели и изготвяне на договор за наем в случай на освобождаване на имота
- Плащане на наема към собственика на имота в тридневен срок от получаването му от наемателя при план „Стандарт“
- Гарантирано плащане на наема към собственика на имота на фиксирана дата и в един и същи размер всеки месец, независимо дали имота има наемател, при план „Премиум“
- Отчет за извършените дейности по управлението на недвижимия имот на всяко тримесечие
- Индивидуално предоговаряне на таксата за управление при сключване на договор за управление на повече от един имот на един собственик
Планове
План "Стандарт"
Избирайки план „Стандарт“, Вие определяте сами размера на наемната цена на Вашия имот.
Единственият ангажимент, който не можем да поемем при този вариант на управление, е постоянна заетост на имота, всички други писмени гаранции, заложени в договора за управление, остават в сила.
Възползвате се от нашата професионална компетенция по пълното управление на имота срещу месечна такса в размер на 10% от наемната цена, дължими когато имотът е отдаден под наем.
План "Премиум"
Получавате наема от имота си гарантирано всеки месец- в един и същи размер и на едно и също число- независимо дали имотът в момента има наемател или не!
Възползвайки се от план „Премиум“, Вие получавате писмена гаранция от наша страна за изпълнение на пълния пакет ангажименти по управлението на Вашия имот- всички възможни дейности и услуги, свързани с отдаването на имота под наем стават наша отговорност, за Вас остава само да получавате редовно наема си- всеки месец гарантирано и навреме!
При план „Премиум“ не заплащате месечна такса за управление! Нашата печалба е в размер на разликата от договорената с Вас фиксирана наемна цена и тази, на която ще успеем да отдадем имота под наем, след извършване на подобрения от наша страна.
Искате да се възползвате от услугата "Управление на недвижим имот"?
Попълнете контактната форма и ще получите индивидуална консултация за своя имот: